Najlepsze wizytówki

Przeciętna osoba bardzo rzadko ma swoją wizytówkę, bo tak naprawdę do niczego nie jest ona jej potrzebna. Dopiero kiedy ma się własną firmę to widać jak ważne są te małe karteczki. Niby można zapisywać telefony i dane na komórce, ale to nie to samo. Zdecydowanie lepiej jest mieć nawet dużo, ale wizytówek w portfelu w razie potrzeby wyrzucamy je i sprawdzamy dane firmy. Z kolei firmy dobrze wiedzą, że takie wizytówki to reklama i dlatego zamawiają je w drukarniach. Im większa firma tym więcej wizytówek. Niby kilkaset sztuk wizytówek wydaje się być dużą ilością, ale jeśli firmę będzie odwiedzało kilkanaście osób dziennie to szybko okaże się, że to nie jest dużo i że trzeba będzie zamówić w drukarni kolejną ilość. Lepiej zrobić od razu większą partię, bo wyjdzie nam to o wiele taniej w przeliczeniu na jedną sztukę. Na wizytówce powinny się znajdować wszystkie potrzebne informacje jakie chce widzieć klient. Na pewno nazwa fimy, nazwisko, adres i oczywiście telefon. Dzisiaj, kiedy większość firm jest obecna w Internecie na pewno dobrym rozwiązaniem będzie dodanie adresu strony internetowej oraz adresu skrzynki pocztowej. Bez wizytówki firma jest jak bez szyldu czyli niby jest, ale niewiele osób o niej coś wie.

Dodaj komentarz